Manuela

Blogg torka!

Publicerad 2009-10-04 16:37:46 i The diary,




Eller inte..

Jag har massor att skriva om, denna helgen har varigt helt fantastisk. Men vi kan börja med Fredagen.

Emelie min kusin sov ju här hos mig i Fredags och vi kollade på film och flummade lite. Filmerna vi kollade på var Hannah Montana The movie och så var det en skräck film som jag inte kommer ihåg vad den hette. När vi kollade på Hannah Montana så somnade Emelie och hennes mobil ringde 1000 gånger så jag fick panik och väckte henne.

Efter filmerna så bäddade vi och la oss.
På lördags morgonen så åt vi frukost när vi vaknade och sen så skulle Emelie åka iväg. Klockan var då runt 11.00. Jag satte mig och kollade på Tv en stund innan jag hoppade in i duschen och började göra mig i ordning för att åka till min kompis. Skulle inte vara hos henne fören klockan 18.00 men jag var tvungen till att åka till Trollhättan redan runt klockan 14.00 för att köpa present till henne.

Klockan 18.00 så hämtade mamma upp mig i Trollhättan och körde mig till Mariam. Där så höll hon och Juliana fortfarande på att fixa sig inför kvällen...


Bloggar mer snart men nu är jag sugen på något gott att äta så jag skall göra det sen så skall jag fortsätta med att uppdatera i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela