Manuela

Älskade lördag!

Publicerad 2009-10-10 22:19:43 i The diary,



Tidigare idag så var ju farmor här hos oss, när hon skulle hem bestämde jag mig att följa med.
Vi gick först och handlade lite mat och sen hem till henne. Där bakade vi bullar och kollade på tv samtidigt. När bullarna var klara kom min kusin och mina föräldrar, vi fikade och hade det riktigt mysigt. Sen så körde jag och pappa memory spel med min söta kusin Natalie. Jag och hon hamnade på en delad första plats och mim pappa förlorade så klart, haha.

När jag kom hem så lyssnade jag på musik och pluggade en stund. Nu åkte mamma till jobbet och pappa är hos en kompis och kollar på fotbollsmatchen så jag är hemma själv. Passar på att spela hög musik och skuttar runt i lägenheten. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela