Manuela

Soffpotatis!

Publicerad 2009-11-24 20:39:58 i The diary,

Ja pappa tycker jag borde heta det i alla fall. Fast jag håller med honom till en viss del, ända sedan jag kom från skolan har jag bara ätit, kollat på TV och ätit ännu mer. Imorgon måste vi åka och handla mat, finns nästan inget gott kvar. Hehe.
Nu så ska jag fortsätta med att lata mig. Det är ju Navy CSI på 3:an nu och det är ett till avsnitt klockan 21.00, så min kväll är räddad.

Blir inget mer bloggande idag eftersom blogg.se krånglar så mycket för mig idag, typiskt!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2009-11-24 21:36:00

hej, vad tycker du om Keshas låt tik tok?

Postat av: liliana

Publicerad 2009-11-24 22:08:17

heej! asså ahha tack snällt sagt (:

looveee dina glasögon vart köpte du dom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela