Manuela

Onsdag!

Publicerad 2009-11-25 17:10:55 i The diary,

Har inte bloggat på hela dagen, men så klart har jag mina små ursäkter.
Först på morgonen försov ja mig, vaknade 7 min innan bussen skulle åka. Som tur så va bussen lite sen så jag hann. I skolan så gjorde jag inget intressant, bara lektioner som vanligt. Efter skolan hade jag utvecklingssamtal som gick riktigt bra. Förutom att han tycker att jag är lite för fnittrig, men vad tror han?. Jag är en tonårs tjej?!
När jag äntligen kom hem så såg jag ut som att någon hade hällt en hink med vatten över mig. Det hade spö regnat hela vägen hem från busshållplatsen. Sådan tur kan bara jag ha!
Nu så har jag kollat på TV och ätit. Kollar på Buffy när det är klart 18.30 ska jag och mamma åka och handla lite mat. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela