Manuela

Nej inte måndag!

Publicerad 2009-11-30 06:03:57 i The diary,

Jag tror jag skulle vara super glad ifall veckan kunde börja på tisdagar, detta beror på att jag idag har den längsta skoldagen någonsin. Jag åker hemifrån 7.15 och kommer tillbaka hem 19.15, hela 12 timar är jag borta. 10 skoltimmar och 2 busstimmar, kan ingen rädda mig!
Ska även skriva en debattartikel i skolan idag så jag är sjukt nervös. Min debattartikel kommer handla om flyktingproblematiken eftersom det är i Samhällskunskapen som vi skriver den. Ojek jag måste gå och kolla igenom mina anteckningar och läsa lite till nu.

Bloggen kommer tyvärr inte bli uppdaterad fören jag kommer hem ikväll. Men ha en bra dag (:

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-11-30 18:23:20

sv; aha tack så mkt =)

jaså polis? haha, det är väl ganska svårt att bli nu för tiden? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela