Manuela

Mums !

Publicerad 2009-11-25 22:15:41 i The diary,

Var med mamma och handlade för några timmar sedan, så klart köpte jag massa gott bland annat godis och kladd kaka som jag suttit och ätit på. Är totalt propp mätt nu. Men jag sitter även och kollar på TV, det är någon film på 6:an och eftersom jag inte har något bättre för mig så kollar jag självklart på den.
När nästa reklam är tänkte jag hoppa in i duschen, måste verkligen tvätta håret!
Imorgon så är jag ledig, ingen skola för mig eftersom båda mina lektioner är inställda. Vet inte vad jag ska göra istället. Kanske åker ner till Göteborg men det är inte helt säkert än.
Få helt enkelt se åt vilket håll vinden blåser imorgon (;

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-11-25 22:29:21

Fin blogg!:) följ min med bloglovin så följer jag din!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela