Manuela

Morning (:

Publicerad 2009-11-29 09:22:56 i The diary,

Det är söndag och jag är redan uppe, känns lite konstigt. Jag brukar alltid längta till helgen och sovmornar men när dom kommer så går jag ändå upp tidigt.
Mina planer för dagen: Jag måste plugga har en debatt artikel i samhällskunskap att skria imorgon, så jag måste göra lite anteckningar.  Ska även städa klart det jag hoppa över igår. Dessutom ska jag träffa min farmor som kommer hem från Kroatien idag. Känner på mig att dagen kommer bli mer lyckad än igår!

Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2009-11-29 19:31:18

Premiär för "Veckans blogg" på min blogg.



Vill du vara med i uttagningen? Anmäl dig i "Då kör vi!"-inlägget!



En länkning på min blogg står på spel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela