Manuela

Måndag.

Publicerad 2009-11-16 19:51:29 i The diary,

Skola, skola, skola. 
Hela min dag har gått ut på att vara i skolan, jo och så klart åka buss till och från skolan!
Idag så började min dag med historia prov och avslutades med samma sak. Jag hoppas att det gick bra på provet, jag svarade inte på alla frågor men jag hann inte. När jag sen skulle till min kroatiska lektion som vanligtvis börjar klockan 17.00 hade alla andra varigt på lektionen från 16.00 så dom slutade 17.00, så jag slapp ha kroatiska lektion. Istället fick jag sitta på resecentrum i 50 minuter och vänta på bussen!
Kom hem för cirka en timme sedan och nu har jag precis fått lite mat imagen, läst några bloggar och bara varvat ner. Nu så är det dags att sätta igång med mitt pluggande igen, på onsdag är det dags för ett geografi prov. Längtar som bara den till jullovet och inget plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela