Manuela

M-dag.

Publicerad 2009-11-30 19:26:29 i The diary,

Äntligen hemma! Gud det kändes som att skolan aldrig skulle sluta, men som tur gjorde den det.
Det hände inget speciellt idag, debattartikeln gick hyfsat bra tror jag. ( Jag hoppas på det i alla fall ) Mer om dagen finns det inte att skriva.
Nu ska jag duscha + tvätta håret, sen ska mamma köra mig till farmor där jag ska sova så jag slipper gå till busstationen imorgon. (:
Jag vet att det var dåligt med bloggning idag, men det blir bättre imorgon.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-11-30 19:42:47

sv; hehe sant :)

allt bra med dig idag? :D

Postat av: Beckie Living

Publicerad 2009-12-01 18:31:11

Hjälp djurrättsalliansen att protestera mot päls!

http://www.djurrattsalliansen.se/malmo/demonstration-mot-palsfarmen-i-svedala.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela