Manuela

Freedag(:

Publicerad 2009-11-27 18:38:13 i The diary,

Skolan idag var helt okej, bara massa skoj. På bilden är vårat pepparkaks- någonting som vi kom 2 med i någon "vem bygger snyggast" tävling. Haha, jag vet att jag är jätte duktig på att förklara saker.
Efter skolan så åkte jag med mamma och pappa till Överby, det var jätte skoj. Mamma var även väldigt snäll och köpte helt nytt headset till min mobil. Tack till henne (:

Jag har faktiskt varigt hemma i några timmar nu, men jag har ätit och så kollade jag på film med mamma. Jag förstod inte riktigt poängen med filmen + att jag slumrade till lite så jag ska se om den senare. Nu så tänkte jag läsa lite bloggar och kanske försöka sätta ihop en ny blogg design?! Fast jag vill ha en fin och mina blir aldrig så fina "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela