Manuela

Fredag, Party!

Publicerad 2009-11-07 16:09:11 i The diary,


Min Fredag var helt fantastisk!

Skolan gick otroligt fort och det kändes som att tiden bara flög iväg. När jag kom hem började jag fixa mig med en gång. Duscha, måla naglarna och det var allt jag han med innan Sara och Medina kom till mig. Då gjorde vi i ordning oss tillsammans.
När vi äntligen var klara och på väg till Göteborg så gjorde vi ett litet stopp i på Mc'donalds i Ale. Köpte några Cheesburgare och en Mc'flurry.  Jag satsa på glass medan Sara och Medina var riktigt hungriga och körde på Cheesburgare.

När vi först kom till lokalen var det skit lite folk, men det kom mara mer och mer hela tiden. Tillslut var det så mycket folka att man inte ens kunde röra sig.
Kvällen var fantastiskt, artisterna och all dans. Jag var den som var mest på party humör även fast fötterna värkte och jag ville dansa hela tiden. De andra orkade inte med mig eller sina fötter.

Bilder kommer så fort jag hr fått dem skickade till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela