Manuela

Crazy day!

Publicerad 2009-11-10 19:26:30 i The diary,


( Jag och Dorita på engelska lektionen)

Hej bloggen!

Idag så sitter jag på bussen till skolan och helt plötsligt hör jag en kille bakom mig säga till sin kompis:
- Fan vad gött det hade vart att ha studentlägenhet, pöka när man vill och hur högt man vill!

Asso jag tänkte ju att han var helt dum i huvudet, skrika sånt så hela bussen hör. Ibland känns det som att det är de ända killar tänker på. Tänk vi tjejer som vill ha seriösa förhållanden, det lär ju inte bli av om alla killar tänker som han!

Aja när jag kom av bussen in till skolan och sätter mig med tjejerna får jag en riktig tigerkram. Helt seriöst, det går förbi en kille som är utklädd till tiger och Mariam skriker efter honom, och frågar om hon kan få en kram, han kommer tillbaka och istället får jag en kram. Ja allt kan hända på MÅG!

Efter skolan dissar Mariam mig och jag får åka till Överby själv. Är på jakt efter en jätte snygg klänning som jag sett inne på Gina för några dagar sedan. När jag kommer dit är den såklart slut så jag deppar och kollar igenom resten av affärerna i hopp om att hitta något, men inget.
Tillslut ger jag upp och sätter mig på bussen in till stan och går igenom affärerna där också. Blir superglad när jag hittar lite jag vill ha. När jag tillslut kom fram till kassan och betalat är det bara 20 min kvar till bussen hem går, jag får springa till Folkets hus för att hämta upp biobiljetter och sen springa till busstationen.
Jag hinner så klart med bussen och kommer hem.

Nu så har jag slappat framför TV:n ett bra tag och ätit mat också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela