Manuela

Tja tja bloggen.

Publicerad 2009-12-29 13:16:37 i The diary,

Haha, tycker den rubriken är så go, skrattar varje gång. Ja vad ska jag säga, att jag är världens lataste människa som gick upp ur sängen för 10 minuter sedan. Jag vet inte vad det är med mig men jag är trött och vill sova hela tiden under dagen, men när natten kommer så kan jag bara inte sova. Men det gör inget är la lika bra att ha det så till efter nyår. Man vill ju inte ligga och sova på tolvslaget!
Nej nu måste jag få i mig lite frukost/lunch. Får se vilket av det de blir. Kanske först det ena och sen det andra?!

Kommentarer

Postat av: alva

Publicerad 2009-12-29 15:48:48

sv; ibland vill man fanimej bara försvinna!

och även när det är en av ens bästa vänner...

jag vet inte vad jag ska göra :/

Postat av: Josephine

Publicerad 2009-12-29 16:15:55

sv: haha okej :D allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela