Manuela

Tidsfördrift!

Publicerad 2009-12-04 20:44:53 i Questions and answers,

Tio frågor om dig själv
namn? - iiida
när fyller du år? - 15maj
några piercingar? - nej, faktiskt inte
vad har du på dig just nu? - bh,trosor,strumpor,jeans,linne,tshirt och en svart tjocktröja
vilken årstid är bäst? - vinter eller höst. eller sommar.. eller vår?
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova :3
vad tycker du mest om hos dig själv? - hehe jag vet inte riktigt.. min humor tror jag
vad är du bra på? - :C jag gillar inte denna frågan.. men antagligen, ehrm, fota kanske? ;o
vem älskar du mest på denna jorden - MINA VENER. och min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ensam, tror jag.
10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - evelina & veronica
vem är den roligaste av dina vänner? - hehe veronica och evelina
vem är snyggast av dina vänner? - vilka räknas som vänner? :C mr. 305 ;)
vem är mest partyprisse? - HÄHÄ här får det bli sofia tycker jag
vem är den du helst har filmkväll med? - :))))...
vem av dina vänner är mest ""? - du





Tio frågor om dig själv
Namn? - Manuela.
När fyller du år? - 8 Augusti.
Några piercingar? - Nej.
Vad har du på dig just nu? - Underkläder, mjukis byxor, linne och en tjocktröja.
Vilken årstid är bäst? - SOMMAR, helt klart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Se soluppgången efter en hel natt ute, i Kroatien <3
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina orakade ben! (skämta bara) Men mina  tänder!
Vad är du bra på? - Skämma ut mig själv!
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Ensam.


10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Ingen, jag har mina hemligheter.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga!
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga, hallå?!
Vem är mest partyprisse? - Dom nere i Kroatien, helt klart!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Francine! Fast det var ett tag sedan.
Vem av dina vänner är mest ""? - Vad betyder "" ?.


10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja.
Vem är farligast i din familj? - Min feta katt!
Vem ser roligast ut i din familj? - jag måste erkänna, det är faktiskt pappa.
Vem är coolast? - Hmm, kanske jag !
Har ni något husdjur? - Ja en fet, ganska stor katt.
Vem har du mest gemensamt med? - Ingen.
Vem står för underhållningen? - Pappa.
Vem sover du oftast med? - Ingen?.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - I somras med mamma!


10 frågor om idag
Vad har du gjort idag? - Varigt hemma och sovit, kollat på film och åter igen sovit.
Har du varit glad idag? - Ne inte precis.
Har du varit ledsen idag? - Nej.
Har du gjort något bra idag? - Nej.
Vad ska du göra nu? - So fort jag är klar med detta ska jag duscha.
Har du gjort något dåligt idag? - Nej.
Vad har du ätit idag? - Soppa, kyckling, potatissallad, vitlöks baguette, chips och frukt.
Har du duschat idag? -Nej, inte än.
Är du trött nu? - Lite.
Vad händer imon? - Vet inte, får se hur jag mår.
Går du i skolan? - Ja.
Har du varit i skolan idag? - Nej.


ANNAT
Hur mår du just nu? - Sådär.
Har du piercat dig? - Nej.


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Pappa.
Vem ringde du senast? - Farmor.
Vem sms:a till dig senast? - Mamma.
Vem sms:a du till senast? - Mamma.


ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan nu just nu? - 20:35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se
Gillar du punk? - Ja.
Vad har du på dig för trosor/ just nu? - Röda.
Hur ser de ut? - Med rosetter på sidan.


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - Britney speras - 3
Vad gillar du för musik? - Allt nästan.


KÄRLEK
Är du kär just nu?- Nej.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
Är du romantisk? - Nja.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Det är svårt och välja. Jag älskar att vara singel, men ibland saknar man någon att mysa med.


FÖRHÅLLANDE
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ingen kommentar.
Är du en bra pojk/flickvän? - Ibland och ibland inte.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer är som vän? - De kan jag inte säga.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 19-20 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela