Manuela

Stressad! 2 Advent.

Publicerad 2009-12-06 17:25:02 i The diary,

Jag har haft fullt upp idag och det har jag fortfarande. Men här kommer det ett inlägg.
Idag så har jag solat, kände mig som en blekfis så det fick bli en 30 minutare. Efter det så gick jag och min kusin till godis lagret, för hon ville så klart ha godis. Till farmor kom vi ungefär 15.00 då kollade vi på tv innan vi satte igång med vårt lusse bakande. Innan jag gick ifrån farmor så fikade vi. Kaffe och lussebulle, mums. Lussebullarna blev jätte goda.
Nu är jag hemma och har otroligt bråttom, måste duscha och tvätta håret. Vara klar innan klockan 18.15 för då ska jag och pappa åka till ett par vänner till familjen. Nu så blir det stress för mig men man kan inte alltid ta det lugnt. Nu måste jag rusa in i duschen.
Hoppas ni har haft en trevlig dag och att det fortsätter så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela