Manuela

Sova?!

Publicerad 2009-12-09 20:43:17 i The diary,

Idag har jag haft en riktig slappis dag, har bara suttit i soffan och kollat på TV. Till middag blev det Pizza, Hawaii ofcourse! Haha, ibland är vi i min familj lata och då blir det sådana här dagar. Men när dom kommer säger man inte precis nej.
Det där med att jag skulle lägga upp bilder på det jag har handlat, det kan väll vänta till imorgon. Jag liksom skjuter på det ett tag till för jag orkar inte fota kläder just nu.
Min kusin vitamin,  ska komma snart. Hon ska sova här för imorgon åker vi till Ullared. Det blir lite julklapps shopping och så kanske man hittar något själv. En plattång skulle vara riktigt bra. Vi kommer lägga oss så fort hon kommer för vi ska upp 6.00 imorgon. Detta blir även mitt sista inlägg för idag. Jag vet inte om jag bloggar imorgon innan vi åker men allt beror på om jag hinner eller inte.
God natt på er alla (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela