Manuela

Snurr snurr!

Publicerad 2009-12-17 17:07:49 i The diary,


Idag var min skoldag riktigt lugn, det ända vi gjorde var att kolla på film. Riktigt bra enligt mig. Efter skolan åkte jag och Mariam in till stan för att handla julklapp till en person i klassen. Vi är sjukt smarta så vi kom såklart på den bästa julklappen. Lucky bastards som får julklappar av oss, haha. Det blev även fika på Espresso house och där träffade vi Oskar som vi snackade med innan vi var tvungna till att springa till bussen.
När jag kom till Lilla Edet så bjöd pappa på lunch och så gav han mig 500 kr + att han betalade taxi resan hem. Snacka om att han är snäll idag. Hehe.
Snart ska jag åka hem till farmor för vi ska fira henne, hon fyller år idag så grattis till henne. Blir mer bloggning när jag kommer hem, men då ska jag även plugga måste göra klart geografin idag den ska ju in imorgon. Typiskt mig att alltid göra allt i sista stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela