Manuela

Ren, fin och brun!

Publicerad 2009-12-06 18:23:06 i The diary,


Har hunnit duscha och göra mig i ordning ganska snabbt. Såg att solarium färgen syns ganska bra jämfört med hur blek jag va innan. Det är jag riktigt nöjd med. En sak jag inte är nöjd med är att varken min hårtork eller min plattång funkar. Men det skall jag köpa när vi åker till Ullared på Torsdag. Får gå runt som ett får så länge.
Som sagt i de förra inlägget ska jag och pappa hem till ett par vänner, mycket trevligt. Eftersom vi är för lata att gå så har pappa beställt en taxi, nu sitter vi och väntar på att den ska komma innan vi drar iväg. Lika bra det, för hade jag gått dit med blött hår så hade jag blivit sjuk igen och det vill jag ju inte!

Kommentarer

Postat av: Hampus

Publicerad 2009-12-06 21:19:15

jättefin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela