Manuela

Onsdag!..

Publicerad 2009-12-16 17:08:09 i The diary,


Idag har jag varit i skolan som vanligt, kom lite sent men som man säger. Bättre sent än aldrig! Hade en matte och en Geografi lekton och efter skolan åkte jag in till stan medan jag skulle vänta på bussen hem.
Sara jobbade i kiosken så jag stannade där med henne, vi planerade lite inför nyårs firandet och nu måste jag bara fixa allt med mamma så hon kan köra. Blir det som planerat så ska vi åka ner till Göteborg. Annars så får jag se vad jag hittar på.
Kom i alla fall hem för cirka två timmar sedan, har fått i mig lite mat och slappat i soffan. Har även lagt upp en bild på dagens outfit och det var rätt länge sedan jag gjorde det sist.
Nu ska jag plugga geografi tills jag gör klart hela grejen. Låter inte alls tråkigt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela