Manuela

Mycket på en gång!

Publicerad 2009-12-07 09:39:24 i The diary,


Igår var jag och pappa hos ett par vänner. Vi åt lite mat, fikade och hade trevligt. Men efter vi hade varigt där i cirka en timme började min hud irritera och klia. Över hela kroppen! Först trodde vi att det inte va någonting men sen så började det komma blåsor.
Då åkte vi hem och sen körde mamma och pappa mig upp till akuten i Trollhättan. När vi kom dit så kolla sköterskan på mig sen försvann hon och efter 30 min kom hon tillbaka. Då säger hon att vi måste åka till akuten i Uddevalla.  Ja det var inte så mycket för oss att göra utom att sätta oss i bilen och köra dit. När vi kom upp så fick jag träffa en sköterska och sen en doktor, vi märkte även då att fläckarna/blåsorna hade spridit sig på ryggen. Där fick jag massa mediciner som dom ville jag skulle ta. Sen så fick vi sitta och kolla på TV i en timme innan dom gav mig lite mer medicin och jag fick åka hem.
Var hemma runt 4 på morgonen så jag tog lite sovmorgon idag, har precis ätit lite frukost och druckit min äckliga medicin. Väntar just nu på att dom ska ringa från vårdcentralen. Måste boka en tid för allergi tester. Pappa säger att man måste ta massa sprutor och blodprov, det är inte så bra. Jag hatar sprutor, det räcker bra med den dumma sprutan mot svininfluensan!
Aja nu ska jag sluta klaga, verkar i alla fall som att dom på vårdcentralen glömt mig så jag får ringa dit igen. Typiskt!

Kommentarer

Postat av: Neo :)

Publicerad 2009-12-09 10:40:50

Haru ingen spegel hemma ? :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-15 15:25:29

hejsan! :)

fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela