Manuela

Katastrof!

Publicerad 2009-12-02 15:56:24 i The diary,

Det här måste vara min oturs dag. Först försover jag mig, + att strömmen har gått. Tack vare min plattång. Så jag kan inte platta håret och kan inte sminka mig, ingen lampa funkar!
När jag kommer till skolan så ska jag ta sprutan, tanten trodde jag skulle svimma. Det trodde jag med. Men det gick bra, förutom att jag fick lite panik efter men det gick över när vi pratade om annat.
Vi körde även en tävling i skolan idag, Hunter! Man ska typ krama en person så den åker ut. Jag förlora så klart, åkte ut direkt.  Måste lära mig att springa snabbare.
Sista lektionen var vi på konst museet, det var helt okej. En som hette Tommy Mäkynen hade ställt ut, sin riktigt coola konst. Ni ser på bilden över!
Nu är jag äntligen hemma, ska sova. Mår inte alls bra. + Jag vet inte hur jag kommer gå till skolan imorgon min plattång fungerar inte!!!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-12-02 16:58:32

haha är de TOMMYS* skit? xP

Postat av: emelie

Publicerad 2009-12-02 17:16:36

systemkameran :D

Postat av: Astrid

Publicerad 2009-12-02 17:29:36

sv: tack så mycke ! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela