Manuela

In school,.

Publicerad 2009-12-07 13:44:30 i The diary,


Kom till skolan för en stund sedan. Sitter och har geografi nu, men eftersom jag har börjat på mitt arbete lite hemma så orkar jag inte jobba nu. Istället bloggar jag och snackar på facebook.

Imorse så gjorde jag ett lite besök på banken, sen så var jag på vårdcentralen där jag tog ett blogprov. Inte så kul men vissa saker måste man bara göra. Han som tur med bussen till skolan så jag slapp vänta i en timme till.
Ska vara lite social på facebook nu. Är hemma runt 18.00 troligtvis, är inte säker men jag har en lektion kvar i Historia idag. Måste springa förbi apoteket också. Gud vad stressigt det ska vara hela tiden!

Hoppas eran dag blev mer lyckad en min. :)

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2009-12-07 15:42:51

ska vi följa varan via blogglovin ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela