Manuela

Im home!

Publicerad 2009-12-10 19:10:52 i The diary,


Idag har jag som sagt varigt på Ullared, det var sjukt kul men ändå riktigt jobbigt. Fick med mig en bra plattång och en väska + så klart massa onödiga saker som jag inte vet varför jag köpte. Bilder blir det inge för jag råkade just radera alla. Min kusin kommer bli lite sur, men det var inte mitt fel. Ända bilden jag lyckades rädda var den jag redigerade 2 sekunder innan. Alltså bilden över.
På Ullared handlade vi först och sen så körde jag runt på min kusin i kundvagnen. Det kom ven fram en tjej som fota Emelie också för hon satt i kundvagnen. Ganska kul faktiskt.
Nu är jag sjukt trött och jag vill inget annat än att sova, ska ta mig en dusch nu och sen ska jag lägga mig. (;

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-11 15:12:22

fin blogg :) allt bra med dig idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela