Manuela

Göteborg!

Publicerad 2009-12-08 19:02:32 i The diary,


Idag så besökte jag vårdcentralen, dom har nu satt upp mig på väntelistan för allergitest. Efter så åkte jag ner till Göteborg, där gick jag en sväng till Monki och köpte mig en snygg kjol. Sen träffade jag upp en vän och så vi fikade, varm choklad och pratade.
Efter fikat åkte vi till hennes lägenhet, jag hade inte varigt där innan. Men den var jätte mysig. En etta på 25 kvadrat meter. Vi var där ett tag, pratade och kollade på tv. Runt 14.00 åkte vi tillbaka till Nordstan där vi kollade i lite affärer och så åt vi på Espresso house innan vi tog bussen hem till Lilla Edet.
Har varigt hemma ett tag nu, duschat, skrivit klart en svenska inlämning och pluggat till mitt geografi prov. Ska fortsätta att plugga till geografi provet nu, det är ju imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela