Manuela

Fu*k nooooo!

Publicerad 2009-12-20 14:36:24 i The diary,

Gud jag har förstört mina naglar helt och hållet. Skulle klippa dom korta och nu ser dom helt missbildade ut. Jag som hade så långa och fina naglar, jag hoppas verkligen dom växer fort för dom är jätte konstiga nu!
Okej nu vet ni det, ingen som vill anteckna?! Skoja bara. Har fått i mig lite frukost nu och har plattat halva mitt hår, orka inte hela med en gång det tar ju sådan tid. Men jag ska göra det snart.
Angående fikat idag så gick det inte hon skulle åka ner till Göteborg så jag har inget att göra. Lyckad dag känner jag att det inte kommer bli. Jag kommer väll bara sitta hemma idag igen. Jaja så farligt är det inte, dessutom har jag huvudvärk så det är lika bra att jag vilar. :)

Kommentarer

Postat av: mikaela ~

Publicerad 2009-12-20 14:49:08

sv; :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela