Manuela

Frågestunden.

Publicerad 2009-12-01 21:25:25 i Questions and answers,

Ja min frågestund blev väldigt misslyckad. Det kom in en fråga. Så jag svarar på den här.
Uppdate: Jennie ställde några frågor till så jag svarar på dem (;

Sofie: Det finns ju bilder på dina kläder och vad du brukar ha på dig här i bloggen, så min fråga är - Var ifrån får du din inspiration till din klädstil?!
Svar: Hehe, jag vet inte riktigt. När jag handlar brukar jag köpa saker som är fint och sen så drar jag på mig lite saker jag tycker ser bra ut tillsammans . Men jag brukar få lite inspiration från tidningar och andra bloggare.

Jennie: Hur gammal är du?
Svar: Jag är 16 år. 
- Har du en systemkamera, och isf vilken?
Svar: Nej, har ingen systemkamera. Men vill ha en! Fotar mina bilder med en riktigt kass digitalkamera (;
- Var köper du mest dina kläder någonstans? - Svar: Förut köpte jag de mesta på GinaTricot, men nu är det H&M tror jag.
- Hur många besökare har du om dagen på din blogg? - Svar: Jag brukar ha mellan 40 - 50 unika besökare. Inte så många, men alltid något (:

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-01 21:32:33

Får väl ta och ställa lite frågor, om det inte är försent? =)



* Hur gammal är du?

* Har du en systemkamera, och isf vilken?

* var köper du mest dina kläder någonstans? =)

* hur många besökare har du om dagen på din blogg? =)



sv; härligt =) haha, hmm.. har shoppat lite, sen gått på stan osv :D nu pluggar jag, fast ska snart joina sängen :D hahah..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela