Manuela

Farmor!

Publicerad 2009-12-05 19:52:26 i The diary,

Idag så var ju mina planer först att gå till farmor, men eftersom jag började känna mig lite dålig igen så ringde jag och sa att jag inte kunde komma.
En timme senare så dyker farmor upp här hemma hos mig, hon har med sig mat, glass och annat gott till mig. Vad skulle jag göra sådana här sjuka dar när mamma och pappa inte är hemma utan min älskade farmor, hehe. När hon tryckt i mig lite mat och låtit mig vila tvingade hon med mig hem till sig. Jag hade ingen Alvedon hemma så jag var tvungen.
När vi kom hem till henne så kom det lite gäster dit, jag var inte alls på humör för att verka glad och sitta och prata. Men efter en Alvedon och lite kaffe mådde jag genast bättre.
Har även gjort lite planer för imorgon, skulle till farmor så skulle vi baka lussebullar, me like! Men nu ska jag byta om till mina älskade mjukis byxor och en stor tjocktröja. Sen ska jag placera mig framför tv, eller så kanske jag kommer tillbaka till datorn. Vi får se! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela