Manuela

3 dagar kvar till Jul!

Publicerad 2009-12-21 11:03:55 i The diary,


Kan inte fatta att det bara är några dagar kvar till jul, jag har inte ens köpt några julklappar. Det är så typiskt mig att vara ute i sista stund. Måste åka och köpa dom idag eller imorgon.
Jag vaknade iallafall för en stund sedan, har klätt på mig och kollat på tv. Snart ska jag äta lite frukost, är riktigt hungrig just nu. Ska ta och gör det nu, magen har inte fått mat sen igår runt 18.00. Inte konstigt att jag är så hungrig!

Kommentarer

Postat av: Sabi

Publicerad 2009-12-21 13:24:44

Hej!Nu har du chansen att synas i min blogg . Det enda du behöver göra är att du skriver en kommentar med din blogg adress , Namn och ålder.



Bloggen som vinner få synas i min blogg i fyra dagar vilket kommer locka några tusen besökare till din blogg. Ett pris som kostar några tusen för annonsörer på min blogg. Så vad väntar du på ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela