Manuela

1.December

Publicerad 2009-12-01 19:12:49 i The diary,

Äntligen, nu är det bara 23 dagar kvar till Jul. Fast ändå längtar jag inte, det kommer inte vara likadant nu när den viktigaste och mest älskade personen i våran familj är borta.
Dagen var helt okej, sov som sagt hos farmor och hon fixade en jätte god frukost innan jag skulle till skolan.
I skolan svarade jag bara på några frågor. Efter skolan var jag och Mariam med Fredrik och Saxer en stund. Det var ganska skoj och jag skrattade en hel del.
Jag och Mariam fikade även på världens konstigaste cafe, deras chai latte smakade som varm vatten + skummad mjölk.
När jag kom hem var jag så trött så jag la mig på soffan, råkade slumra till och så klart ville ingen väcka mig. När jag vaknade var de ingen hemma, trodde jag drömde först men sen så råka jag så mig i lilltån och då visste jag att ja var vaken!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-01 19:37:15

sv; ajdå, du få krya :)

hmm, jo jag mår kanon :Dgjort idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela